אוהב אותה – הולכת ממך / גילוי נאות חקירות

זהו סיפורו של אבי שמתגורר עם חברתו לחיים ליאת.
אבי וליאת הם זוג צעיר לפני הנישואין ומתגוררים ביחד בדירה בבעלותו של אבי.
הם גרים ביחד כשנתיים וכמובן שאבי מתכנן להציע נישואין לליאת בצורה הכי רומנטית, רק מה, הוא קצת חושש מהעבר הפרוע של ליאת. עד שהכירו נהגה ליאת לצאת לכל מועדון תל אביבי שקיים, הייתה מבלה כל לילה עד השעות הקטנות, קעקעה את עצמה מכף רגל ועד ראש וחוותה כל חוויה אפשרית שרק אפשר לדמיין.
כשהכירה את אבי היא החליטה לקחת צעד אחורה ולהירגע קצת, מה גם שאבי הוא לא בדיוק מהטיפוסים הבליינים חובבי הפאבים שיש.
אבי החליט שרגע לפני שהוא כורע ברך הוא רוצה קצת להשקיט את ליבו ובלי שאף אחד יידע, לבדוק קצת על אהובת ליבו, אבל רק כדי להשקיט את ליבו.
עכשיו הזמן לפנות למשרד חקירות.
כשאבי פנה אליי הוא שאל לעצתי מה לעשות ואם כדאי לעשות. שאלתי אותו אם יש בכלל חשד סביר למשהו שהיא עושה, מתנהגת מוזר או כל דבר אחר שבשבילו שווה לעשות צעד כזה.
אבי הסביר ואמר שבחודשים האחרונים ליאת לא כל כך משלימה עם השגרה, היא מנסה לשכנע אותו לצאת איתה לפאבים, לקמפינגים עם חבריה, דאנס בארים וכדומה.
אבי מצידו הלך פעם פעמיים והסביר לה שהוא ממש לא נהנה לבלות כך לעתים כאלה קרובות כמו שהיא רוצה.
ליאת שוברת השגרה החליטה שאם אבי לא בא איתה אז היא הולכת לבד, החיים שלה לא יגמרו בגיל כזה צעיר! וכך ליאת התחילה לצאת פעם בשבוע וראתה כי טוב, אבי לא מתנגד לעניין. לאחר תקופה מסויימת הגבירה את בילוייה הליליים לפעמיים בשבוע, ראתה פעמיים כי טוב, וכך התחילה לה שגרת יציאות בלתי מוגבלות, מתי שבא לה היא יצאה, כשחזרה נודפת מריחות אלכוהול וסיגריות היא לא החליפה מילה עם אבי, הפער הלך ונפער ומערכת יחסיהם הלכה והתרחקה והנה עוד כדור שלג מתחיל להתגלגל לו.
אבי הסביר לי שהוא ממש רוצה את ליאת אך במצב הנוכחי הוא מאוד חושש לעשות את הצעד, הוא רוצה לגשר על הפערים ביניהם, הוא בטוח שהבור שנפער ביניהם הוא רק עניין של שתיים שלוש שיחות טובות והכל יהיה בסדר.
החשש הגדול שלו הוא אם במהלך יציאותיה הליליות היא גם בוגדת בו או מפלרטטת עם גברים אחרים, על זה הוא לא יוכל לסלוח.
במהלך שיחותינו אבי סיפר בין היתר כי הוא נוהג לטוס במסגרת עבודתו מידי כמה חודשים לחו"ל. שאלתי מתי מתוכננת הנסיעה הקרובה והוא השיב שבעוד כשבועיים.
ממש אהבתי את הרעיון לעקוב אחרי ליאת כשהיא חופשייה לגמרי בארצנו הקטנטונת ועושה כרצונה. שאלתי את אבי אם המעקבים יכולים לחכות כשבועיים עד שיטוס לחו"ל והוא כמובן השיב בחיוב.
במהלך השבועיים היינו אבי ואני בקשר טלפוני כשהוא דואג לעדכן אותי במתרחש בינו לבין ליאת.
הוא סיפר כי הריחוק גדל ביניהם והם עכשיו ממש במריבה.
יום הטיסה הגיע, אבי לא נפרד מליאת כי כבר לא דיברו מספר ימים לפני כן.
ביום למחרת טיסתו של אבי כבר התמקמנו לתצפית לעבר ביתו. עקבנו אחרי ליאת מהבוקר עד הלילה. הוא רצה לדעת מה היא עושה בכל דקה שהוא לא נמצא.
אז עקבנו אחריה לעבודה אותה היא מתחילה בשעות הצהריים, תמיד היא מעדיפה לעבוד במשמרות המאוחרות על מנת שתוכל לישון עד מאוחר (לפחות כשהוא בארץ…)
בזמן שאבי נסע נהגה ליאת לבלות בשעות הבוקר בים, בצהריים בעבודה ובערב כמובן אף פעם היא לא חזרה הביתה ישר אלא המשיכה משם לבארים. כל יום קבעה עם חברה אחרת, לעתים עם מספר חברים, אף פעם לא יצאה עם גבר לבד.
בפאבים עצמם גם כן לא ראינו אותה מפלרטטת, יותר מזה, היא ממש הקפידה לא לדבר עם גברים לבד יותר מכמה מילים. יודעים מה? אפילו כמות האלכוהול שנכנסה לפיה הייתה לא יותר מבירה אחת, לאחר בירה אחת היא שתתה דיאט קולה. איך זה מסתדר עם מה שאבי אומר שהיא הייתה חוזרת בלילות כשהיא מדיפה ריח אלכוהול למרחקים?!
לא נראה לנו ממש אופייני לבחורה כמו ליאת.
גם בדאנס בארים בהם בילתה היא הקפידה לא לרקוד עם אף בחור לבד.
ממש ממש נראה לנו מוזר העניין. שאלתי את אבי אם הוא אולי בטעות הזכיר שהוא יודע עליה הכל או יכול לדעת הכל (למזמיני חקירות מהסוג הזה יש תמיד את הנטייה להשוויץ בפני בת הזוג בזה שהם יכולים לדעת הכל וכך להרוס לנו…), בכל מקרה אבי נשבע שהוא לא הזכיר ולו ברמז הכי דק משהו על העניין.
יומיים לפני שאבי חזר ארצה נפל לי האסימון! התקשרתי אליו בבהילות למרות שאצלו זה היה אמצע הלילה, הוא ענה בבהלה, אני שאלתי בבהלה גדולה עוד יותר אם הוא עם המחשב הנייד שלו. לפני שהוא נסע התכתבנו רבות בעניין המעקב ותמיד אמרתי לו שימחק את ההתכתבויות בינינו. אבי נאלם דום. לא רק שהמחשב לא היה איתו, הוא גם לא מחק את כל ההתכתבויות בינינו!
למחרת בבוקר נסעתי לדירתו, לא ראיתי את ליאת יוצאת מהבית עד לשעות הצהריים. הבנתי שאכלנו אותה.
עליתי לדירתם של אבי וליאת, דפקתי בדלת ולא הייתה תשובה.
חיכיתי לאבי שהגיע בשעות הערב המאוחרות, עלינו לדירתו לחשוב מה עושים (אם היא הייתה בבית כבר כיסינו את עצמנו בסיפור שאני חבר מהעבודה), כשנכנסנו הביתה חשכו עינינו.
ליאת רוקנה לאבי כמעט את כל הבית למעט המיטה הזוגית ועוד כמה פריטים היא לקחה הכל.
על קירות הסלון היא כתבה בליפסטיק שורות משירי אהבה שונים וגם דברי שינאה היו שם.
"אתה רואה?" אמר לי אבי, "זו ליאת שלי, מופרעת!" "עכשיו כבר לא כל כך שלך"…. השבתי.
בכל מקרה לעולם לא נדע אם ליאת עשתה משהו שהוא לא כשורה במהלך מערכת יחסיהם,
וכל זאת רק בגלל טעות אחת קטנה….
נציין כי השמות וחלק מהפרטים שונו על מנת לא לחשוף את זהותם של מזמיני החקירה והנחקרים.

סגור לתגובות.

Call Now Button דילוג לתוכן