בגידה – תיקי אישות

ניהול חקירות אישות דרך חברת "גילוי נאות חקירות" מבטיח ללקוחות החברה שילוב בין ניסיון, אמינות ומקצועיות ברמות הגבוהות ביותר בתחום זה.
אנו מודעים לקשיים אשר מלווים בחקירות אישות ברוב רובם של המקרים ועל כן נעזרים בשיטות חקירה מורכבות ביותר.
חקירות אישות דרך " גילוי נאות חקירות" מתחילות בראש ובראשונה בהכרת הנבדק וזאת באמצעות שיחה אישית עם הלקוח. הפגישה הראשונה בין חוקרי "גילוי נאות חקירות" ללקוח מבוססת על העברת פרטים, שאלות מנחות ונקודות חשובות לצורך בדיקת הרקע של הנבדק. מבחינה פרקטית, הפגישה הראשונה עם הלקוח עוזרת באיסוף מידע על סדר היום של הנבדק, על השעות הרלוונטיות לביצוע מעקבים ועל סיטואציות בהן הוא נמצא ברשות עצמו ועל כן צפוי ליזום מהלך של בגידה.
כל לקוח אשר פונה אל חברת "גילוי נאות חקירות", יודע כי לא יבוזבזו שעות מעקב לחינם חלילה וכי כל האמצעים המקצועיים הנדרשים לחקירה יופעלו רק בזמנים המתאימים לכך.
השלב הבא הוא למעשה המעקב עצמו. במקביל, משתפים החוקרים את הלקוח בכל הממצאים אשר התקבלו בינתיים על פי רצונו: כל עשר דקות, כל שעה או בסוף כל יום חקירה. מעבר לכך, לקוח אשר פונה לחברה לצורך ביצוע חקירות אישות על נבדק כלשהו מקבל ייעוץ מלא לגבי מה עליו לעשות וכיצד עליו לנהוג במהלך תקופת המעקבים. בנוסף לכך, חשוב לציין, כי מזמיני שירות החקירות בחברה זוכים לתמיכה מנטלית ומעשית אשר ניתנת כתוצאה משנים של ניסיון בתחום חקירות כה רגיש ומורכב זה.
חקירות אישות בשילוב חקירות כלכליות:
כחלק מבניית תיק אישות ניתן לשלב חקירה כלכלית בה נחקור באם במהלך חיי הנישואין בוצעה הברחה של כספים או נכסים. דוגמה לכך אם אחד מבני הזוג מפעיל עסק או חברה, עם תחילת משבר הנישואין מתחילים להוריד את רמת ההכנסות ולהציג מצג שווא כאילו העסק או החברה כבר אינם מניבים כבעבר, כשבעצם מדובר בהנמכת פרופיל ו"הכנה" למהלך הגירושין.

Call Now Button דילוג לתוכן