דייג אוהב דגים? / גילוי נאות חקירות

יהושע ועדינה הם זוג בשנות השישים לחייהם.
במערכת נישואיהם לא נראו בעיות כלשהן, לא היו ויכוחים ויחסיהם לא עלו על שירטון.
ההיפך הוא הנכון, כך מעידה עדינה, הם הולכים להצגות ביחד, יוצאים לבלות ביחד, ובגילם המתקדם כך אומרת עדינה, נשאר להם רק האחד את השני.
הם גם מפרגנים ומעודדים האחד את השנייה לעשות דברים שהם אוהבים, עדינה אהבה ללכת לריקודי עם ולחוגים שונים, תחביבו של יהושע היה דייג.
בזה מתמקד סיפורנו.
יהושע יוצא שלוש פעמים בשבוע בשעות הבוקר המוקדמות מאוד לדוג בים, לא חשוב לו אם זה חורף או קיץ, הוא אורז את פקלאותיו ויוצא לדוג במקום שהוא די קבוע, בנמל העיר בה הם מתגוררים, שם הוא יושב עם עוד מספר דייגים שלמדו כבר להכיר האחד את השני במהלך השנים.
עדינה התחילה לחשוד שמשהו לא כשורה עם תחביבו של בעלה כאשר באחד הימים הוא חזר מהדיג כשהוא מריח כמובן מסרחונם של דגים אך גם ריח בושם עמום היה בגופו.
כששאלה לפשר העניין ענה לה יהושע כי פגש בדרך חזרה מהדיג חבר ותיק שהיה כולו מבושם וכנראה הריח נדבק בו כאשר חיבקו האחד את השני.
כעבור שלושה שבועות חזר יהושע באחד מימי הדיג שלו כשהוא מריח כמובן מריח הדגים אך יחד עם זאת הוא נראה נקי מידי למי שחזר מדיג כרגע וזה עורר שוב את חשדה של עדינה.
היא לא אמרה לו כלום על זה וחיכתה שיעברו עוד מספר ימים כדי שתוכל ללכת לחוף בו הוא נוהג לדוג ולראות אם הוא שם.
עבר שבוע, יהושע יצא כהרגלו ליום דיג, כעבור שעה שיצא יצאה אחריו עדינה וחיפשה אותו בחוף בו הוא נוהג לדוג.
היא לא מצאה אותו שם ולאחר שסרקה טוב טוב את המקום החליטה לחזור הביתה ולחכות לבואו של בעלה.
יהושע חזר הביתה, שוב מריח מדגים, ולאחר ששם את שקית הדגים ונכנס להתקלח שאלה אותו עדינה איך היה היום בדיג (כהרגלה), יהושע ענה שהיה יום טוב ופורה, כששאלה עדינה אם הוא עדיין דג במקום הקבוע שלו ענה לה יהושע בחיוב.
עדינה כבר לא יכלה לעבור על העניין בשתיקה, היא לא רצתה לשתף אף אחד בחשדותיה, כי הרי כולם יודעים שמערכת היחסים שלהם טובה ויציבה ואולי היא בכלל טועה.
עדינה החליטה בשלב הזה לפנות אל משרד חקירות כדי לעקוב אחר בעלה משעות הבוקר המוקדמות ולבדוק את סדר יומו.
במהלך הפגישה עם עדינה היא העבירה לי תמונות, הנחתה אותי על מיקומו הקבוע ואיך להתחבב על הדייגים המקומיים.
למחרת התמקמנו שני צוותים בשעה חמש בבוקר, צוות אחד בתצפית לעבר ביתם של עדינה ויהושע והצוות השני התמקם בין שאר הדייגים בחוף של יהושע, החכות היו מוכנות לדיג, המקומות במקום הזה שמורים לדייגים הקבועים, לכן הכנו מבעוד מועד את הפיתיון המובחר ביותר והצענו אותו לשאר הדייגים אשר מבחינתם ראו בנו אנשים חביבים וניסו את אשר הצענו להם.
דרך אגב הפיתיון היה ממש טוב, הדייגים נהנו מדיג טוב ואנחנו מצידנו התחברנו איתם היטב.
יהושע יצא מביתו בשעה חמש וחצי לערך, נכנס למכוניתו עם חכותיו והתחיל בנסיעה.
הוא הגיע לחוף הקבוע, שוחח עם חלק מהדייגים במקום, פרס את חכתו ונהנה משעת דיג רגועה ושלווה.
כעבור שעה ורבע לערך נפרד יהושע מחבריו, שמענו הערות בין לבין "עדיין יש לך כוח לזה?" ו- "שיאללה אין לך אלוהים אתה…" ויהושע המחויך יצא את הנמל ונסע לכיוון השונה מביתו.
בשעה שבע וחצי בבוקר הגיע יהושע לכתובת בשכונה די חדשה ויוקרתית, החנה את מכוניתו, השאיר את חכתו וציוד הדיג במכונית (הוא לא דג ולו דג אחד) ועלה במעלית לקומה השביעית.
לא יכולנו לראות בדיוק לאיזו דירה הוא נכנס אך לפחות ראינו את הקומה, בשלב הזה זה לא רע.
בשעה תשע וחצי יצא יהושע עם אותם הבגדים איתם הוא נכנס אך שיערו המלא נראה רטוב, הוא נכנס למכוניתו והתחיל בנסיעה, עדיין כיוון הנסיעה היה שונה מכיוון ביתו.
כעבור מספר דקות הוא הגיע לשוק המקומי, הלך לדוכן המוכר (כמה מפתיע) דגים.
הוא רכש בערך חצי קילו דגים, הלך למכוניתו, הוציא דלי שהיה לו ברכב, מילא אותו במים, שם את הדגים בתוך הדלי מים והמשיך בנסיעה.
קצת לפני שהגיע לביתו, עצר את הרכב בצד הדרך, העביר את הדגים מהדלי לשקית כאשר מידי פעם הוא משפשף דג אחד או שניים על ידיו וגופו על מנת שידיף מריח של דגים.
משם נסע יהושע לביתו, בשעות הערב כאשר יצאה עדינה לחוג עדכנתי אותה במה שהיה והיא מצידה מאוד רצתה להמשיך עוד פעמיים לפחות, גם לבדוק אם מדובר באותה כתובת אליה הוא הולך בכל פעם וגם לבדוק מה ומי מתגורר בדירה אליה הוא הולך.
בשני מעקבים נוספים שעקבנו אחריו יהושע באמת הלך לדוג ומשם הוא נסע לביתו, בפעם נוספת הוא נסע לכתובת אליה הוא נסע בפעם הראשונה שעקבנו אחריו, חוקר נוסף חיכה בכל פעם בכתובת הזו בקומה השביעית על מנת לבדוק מי פותח את הדלת.
כשדפק יהושע בדלת הדירה פתחה לו גברת שנראית בשנות הארבעים לחייה, היא פתחה את הדלת כאשר היא לבושה בבגדים שלא מצריכים מיהושע הגיבור הרבה זמן ועבודה.
כשבדקנו אודות הגברת המתגוררת בכתובת נמצא כי מדובר באישה שהתאלמנה מבעלה לפני מספר שנים ויש לה ילד אחד חייל שבקושי נמצא בבית.
במעקב נוסף שביצענו חזר יהושע על מעשיו שוב.
כשראתה עדינה המסכנה את ממצאי החקירה היא הייתה מבולבלת ולא ידעה איך לקבל את הדברים.
הרי שהמצב הטוב ששרר בין בני הזוג לא הכין אותה לתרחיש כזה.
עדינה בחרה להתגרש מיהושע במיידית ולנתק עימו כל מגע וקשר.
נציין כי השמות וחלק מהפרטים שונו על מנת לא לחשוף את זהותם של מזמיני החקירה והנחקרים.

סגור לתגובות.

Call Now Button דילוג לתוכן