הכל למען בני / גילוי נאות חקירות

סיפורנו הפעם הוא על אמא צעירה, בת 24 לערך ולה בן אחד שגילו הוא 6.
שניהם מתגוררים בדירה שכורה במרכז תל אביב, באחד מהאזורים היותר טובים, האמא עובדת משעות הבוקר כמלצרית בבית קפה ולאחר מכן עוברת למלצר במסעדה עד שעות אחר הצהריים ובכךמנסה להעניק לבנה הקטן את החינוך והסביבה הטובים ביותר.
צרותיה של האמא הצעירה התחילו כאשר התקבלו מספר שיחות משכניה לאחד מהארגונים למען הילדים, אשר מגנים על הילדים גם מפני הוריהם.
עיקרן של הטענות הן שהאמא מארחת עד לשעות הלילה המאוחרות גברים בדירתה, בנה נשאר מספר שעות מחוץ לדירה בשעות הצהריים וכשאימו מגיעה סוף סוף נשמעות צעקות רמות מביתם.
כשהלקוח פנה אליי הוא ביקש לבדוק את האמא מהבוקר ועד הלילה ולבדוק מה מעשיה.
בעבודת רקע כללית שערכנו אודות האמא הצעירה, הגענו למסקנה כי היא בהחלט לא יכולה לכלכל את עצמה ואת בנה במשכורת עליה היא מצהירה בגין העבודות המזדמנות בהן היא עובדת ובהחלט יתכן כי עובדת בעבודה נוספת.
נכון שהתשובות בשלב זה כבר ידועות מראש, אך ישנה גם הדרך.
לא הסתדר לנו המידע לפיו האמא מארחת בדירתה גברים ובכל זאת בנה הקטן ישן בבית, איך ייתכן שהיא תיתן את שירותיה לאותם גברים כשבנה הקטן יישן בבית?!
בתחקור סמוי עם חלק מהשכנים נמסר כי האמא יוצאת לעתים עם גברים מבוגרים וחוזרת עם סלי קניות, לעתים עם ארוחות מוכנות או פיצות, לעתים עם שקיות מבית המרקחת וכדומה.
עדיין לא מיהרנו לכוון אצבע מאשימה לכיוונה של האם הצעירה, בכל זאת ייתכן שהיא נתמכת על ידי קרובי משפחה, או מכרים כאלה ואחרים.
לאחר יומיים של מעקב משעות הבוקר המוקדמות ראינו כי באמת האמא הצעירה עובדת כמלצרית בבית קפה ובמסעדה.
ביום השלישי מיקמנו תצפית לעבר ביתה של האם משעות הצהריים המאוחרות, בהן היא חוזרת הביתה מעבודותיה המזדמנות.
במהלך התצפית נראו האם ובנה כשהם מטיילים ברחבי העיר, עוצרים בגן שעשועים וכעבור כשעתיים לערך חוזרים לביתם.
בשעה 21:00 בערב הגיעה בחורה צעירה, בגיל העשרה לביתה וכעבור מספר דקות יצאה האם ונכנסה לרכב שחיכה לה ליד ביתה.
בשלב הזה היה ברור שיש בייביסיטר לילד ושהאם נכנסה לרכב אשר ככל הנראה היא הכירה את היושב בו מבעוד מועד, השניים נישקקו על הלחי האחד של השנייה והתחילו בנסיעה.
במהלך המעקב נראו השניים נכנסים לאחד הסופרים הגדולים באזור, עורכים קניות מכל טוב, הגבר, אשר היה בשנות השישים לחייו, עזר להעמיס לרכב ומשם לביתה, גם שם עזר הגבר להעמיס את הציוד לבית.
כעבור מספר דקות יצא הגבר את ביתה ונסע. גם הבייביסיטר יצאה כחמש דקות אחריו והמשיכה לדרכה.
עד כה נראו הדברים בסדר גמור.
ביום למחרת שוב תצפתנו לביתה של האם, שוב נראתה הבחורה הצעירה מגיעה בשעה 21:00 לבית האם, שוב יצאה האם כעבור מספר דקות, נכנסה לרכב מהודר ומפואר של גבר אחר בשנות החמישים לחייו, השניים נסעו יחדיו, עצרו בבית קפה, ישבו, שתו וצחקו להם בהנאה רבה, משם קפצו לסניף פארם מסוים, ערכו קניות ומשם נסעו לביתה של האם הצעירה. אחרי שיחה קצרה ביניהם יצאו השניים מהרכב ונכנסו לביתה. כעבור כשעתיים וחצי יצא הגבר עם בגדים קצת מקומטים וחיוך מרוח על הפנים ונסע לדרכו.
ביום למחרת, חוזר חלילה עם הבייסיטר והרכב, אותו רכב מפואר ומהודר של הגבר משנות החמישים לחייו, השניים נסעו להם יחדיו, הפעם לא למרכז קניות אלא לבית מלון בוטיק תל אביבי, מאלה שאפשר לשכור חדרים לפי שעה.
השניים שהו להם בחדר כשעתיים וחצי, יצאו כשהם מחוייכים ושמחים, הגיעו משם לביתה של האם הצעירה, הגברבר עלה אליה הביתה, לאחר שיחרור הבייביסיטר הוא שהה שם עוד כשעה ונסע לביתו.
בבדיקה שערכנו על הגבר לאחר מכן העלתה כי הוא נשוי ב"אושר" ולו שלושה ילדים.
ביום שלמחרת שוב עקבנו אחרי האם, גם הפעם היא לא נשארה בביתה, באותו הערב בא לשכונה בחור חדש, עם אוטו חדש, אסף את הגברת, השניים נסעו יחדיו לבניין משרדים, עלו למשרדו של הברנש ושהו שם כשעתיים. נכנסנו לבניין גם אנחנו, אולי נצליח לשמוע משהו או לראות משהו שיעיד על מעשיהם, אחרי שסיפרנו לשומר "העירני" כי עלינו לעלות למשרד בקומה השביעית בבניין באופן דחוף על מנת להזהיר את הברנש שעוקבים אחריו ממשפחתה של הגברת, הדרך נפתחה לפנינו, כמובן שאמרנו לשומר שהדבר אמור להישמר בסוד גם מפניו של הברנש שלא יעמיד אותו במצב לא נעים…
עלינו לקומה השביעית, האם הצעירה והברנש חשבו שהם לבד בקומה ולכן הם גם לא הקפידו לשמור על השקט, והרעש אכן היה רעש שלא משתמע לשני פנים.
בסיום מעשיהם הם חזרו למכוניתו של הברנש ומשם נסעו לביתה של האם, הוא שהה שם עד שעות הבוקר המוקדמות וחזר לביתו.
בדיקה שערכנו אודותיו לאחר מכן העלתה כי גם הוא גבר נשוי ואמיד.
רצינו להגיע למספר טלפון של האם הצעירה, באמצעותו יוצרים איתה קשר הגברים שבחייה ולבדוק אולי היא מפרסמת את המספר במקומות שונים. מי שרוצה להסתיר את מעשיו או להפריד בין חייו הרגילים לחייו האחרים מחזיק בדרך כלל שני טלפונים, השני בדרך כלל יהיה מסוג טוקמן או ביג טוק.
התקשרנו למספר הטלפון אשר בשימושה היום יומי, אמרנו כי רכבה דפק את רכבנו בחנייה, השאירו לנו פתק על האוטו כי הרכב שלה דפק לנו את הרכב ובעקבות כך אנו מתקשרים.
כמובן שבמהלך השיחה קצת פלירטטנו, קצת ציחקקנו, וקבענו להיות בקשר ולקבוע לכוס קפה, אחרי שיחה נוספת בה הצגנו גם את מצבנו הכלכלי לאחר שנשאלנו, היא נתנה מספר טלפון נוסף שבשימושה, הוא הטלפון שאליו רצינו להגיע.
בדיקה פשוטה באינטרנט העלתה כי הבחורה הצעירה מפרסמת עצמה כמי שמחפשת קשרים לא מחייבים, לפרקי זמן קצרים, עם תמיכה בלבד, רק אנשים אמידים ייענו למודעה.
משמע הדבר כי האם הצעירה והמסכנה, מוכרת את גופה לא בכסף אלא בסחורה.
הבאנו את ממצאינו למזמיני החקירה וכששאלנו מה יהיה עליה ועל בנה כעת, נענינו כי הם ינסו להוציא את האם הצעירה מעיסוקה הנוכחי ולעזור לה להיכנס למעגלי עבודה מכובדים ומכניסים יותר מהעבודות המזדמנות בהן היא עובדת במהלך היום.
נציין כי השמות וחלק מהפרטים שונו על מנת לא לחשוף את זהותם של מזמיני החקירה והנחקרים.

סגור לתגובות.

Call Now Button דילוג לתוכן