התחזו למפיקים של אלון גל

התחזו למפיקים של אלון גל (כפי שהתפרסם באתר וואינט) 21-02-11.
שני חשודים נעצרו רגע לפני שקורבנותיהם יצאו באוטובוס ל"יום מיונים בצפון". הם גבו מכל אחד 4,000 שקלים. אדם שחמק ברגע האחרון מהעוקץ מסר כי בקומבינה היו מעורבים יותר אנשים. יש מי שועשה שימוש ציני במצוקות כלכליות של אנשים, כדי לנסות לשלשל לכיסו כסף דווקא ממי שאין לו. שני תושבי אזור ראשון לציון נעצרו היום בצהריים בחשד שהונו עשרות אזרחים שביקשו להשתתף בתכנית של אלון גל, בתקווה שכך יבוא המזור לבעיותיהם.
יחידת ההונאה של מחוז מרכז עצרה אוטובוס ובו 15 אנשים שנפלו קורבן למעשי השניים, שהיו בטוחים כי הם עושים דרכם למיונים לתוכנית. בתמורה שילם כל אחד 4,000 שקלים.
כבר לפני כמה ימים הגיש צוות ההפקה של התוכנית תלונה במשטרה שלפיה אדם שהתחזה לנציג "משפחה חורגת"מנסה לגייס לכאורה משתתפים פוטנציאליים וגובה מהם תשלום בתמורה. חקירת הפרשה הופקדה בידי אנשי יחידת ההונאה של מחוז מרכז.
במהלך החקירה התברר כי עשרות אנשים נפלו בפח של החשודים, תושבי ראשון לציון, כשבסך הכל ביקשו לקבל את סיועו של המנחה בשיפור מצבם הכלכלי.
את קורבנותיהם איתרו המתחזים באמצעות אי מיילים ששלחו, וכאשר קיבלו תשובות חיוביות הזמינו אותם אנשים למבחני מיון שפיברקו.
כדי להפוך את התרמית כולה למוחשית, הזמינו החשודים את אלו שנפלו ברשתם לנסוע ל"יום מבחנים" מסודר בצפון הארץ. לשם כך הם אף שכרו אוטובוס שעליו לא פחות מ- 15 קורבנות. האוטובוס עמד לצאת לדרכו כמתכונן אך שני המתחזים לא ידעו כי כבר באותה העת התחקו אחריהם החוקרים. רגע לפני שהנסיעה לשום מקום החלה, עצרו השוטרים את האוטובוס והובילו אותו לעבר משרדי היחידה ביבנה. אחד הנוכלים נעצר במקום ושותפו נעצר אחר כך בתחנת ראשון. רפ"ק רגב וחוקריו חושדים כעת כי המקרה שנחשף לא היה הראשון שבו ניצלו השניים אזרחים תמימים בדרכי תרמית וכי גם אחרים כבר נפלו בפח שטמנו להם.
בשיחה עם וואינט סיפר נועם, אחד הקורבנות, כי הנוכלים פעלו באופן מתוחכם מבלי שהצליחו לעורר חשד כי מדובר בהונאה. "הם קבעו איתי אודישן ואחר כך אמרו שאני מתאים. אני עובד כמתווך והם הצליחו להגיע למייל שלי. שלחו אליי חוזה מסודר ואפילו הזמינו אותי אליהם ליום צילומים ראשון בראשון לציון".
למרות זאת סיפר נועם כי במפגש עמם נדלקו כמה נורות אזהרה. "הם היו ארבעה והיו להם מצלמות וכל מיני קלטות כאילו שבאמת מדובר באולפן של ההפקה. זה נראה לי קצת חשוד אבל מכיוון שהם היו רציניים המשכתי איתם. בצילומים הם שאלו כל מיני שאלות וביקשו שאעביר להם תדפיסי חשבון בנק ורישום פלילי מהמשטרה. נתתי להם מה שהם רצו והם קבעו איתי עוד פגישה".
על התשלום הוא סיפר: "הם רצו שאשלם להם 295 שקלים ב- 12 תשלומים והציגו לי חוזה מפורט. משהו בהתנהגות שלהם גרם לי לחשוד בכל הסיפור. ביום חמישי הייתי אמור להעביר אליהם את הכסף לפני פגישה נוספת, אבל בסוף לא מסרתי להם כלום. שמעתי שיש שני חשודים אבל לפחות ממה שאני ראיתי היו מעורבים בקומבינה הזאת יותר אנשים.

סגור לתגובות.

Call Now Button דילוג לתוכן