חוקר פרטי – מה צריך כדי להיות / גילוי נאות חקירות

לא כל אחד יכול לפתוח משרד חקירות, לשם כך, כמו בכל ענף בארץ, צריך רישיונות מתאימים. תהליך הוצאת רישיון לניהול משרד חקירות ממשרד המשפטים הינו ארוך ומייגע ולהלן תהליכו בקצרה:
כאשר אדם מסוים רוצה לעסוק בתחום החקירות הוא חייב שיהיו לו תעודת בגרות ועבר פלילי נקי. לשם תחילת העבודה בתחום החקירות צריך להתחיל לעבוד במשרד חקירות, רצוי מאוד לבחור מראש את התחום בו תרצו לעסוק (חקירות ביטוח, כלכליות, מעקבים וכדומה), לא חייבים לעבור שום קורס לפני כן. עם תחילת העבודה במשרד החקירות, מסכמים מראש עם בעל המשרד ממתי הוא רושם אתכם כמתמחים במשרד המשפטים, מרגע רישומכם שם תהיו מתמחים במשרד למשך שלוש שנים.
לאחר שלוש שנות התאמנות במשרד החקירות ניגשים למבחנים של משרד המשפטים, אם הצלחתם במבחן, מזל טוב, אתם חוקרים פרטיים.
חוקר פרטי ע"פ חוק חוקרים פרטיים אינו רשאי לעבוד מול לקוחות פרטיים. עכשיו מתחילים לספור חמש שנים מרגע קבלת הרישיון חוקר פרטי שלכם. רק לאחר חמש שנים יינתן לכם הרישיון המיוחל להפעיל משרד חקירות. כן כן…אתם לא טועים… סה"כ התהליך מתחילתו ועד סופו הינו שמונה שנים.
משרדי החקירות נותנים היום מגוון רחב מאוד של שירותים, בגדול החקירות מתחלקות בין המגזר העסקי למגזר הפרטי.
אנו, החוקרים הפרטיים, פועלים לאיתור אינפורמציה מבוקשת והבאתה ללקוח.
אני תמיד טוען שכל אחד חייב שיהיה לו חוקר פרטי איתו הוא עובד, כמו שיש רופא משפחה, עו"ד ורו"ח איתם אתם עובדים, כך גם צריך חוקר פרטי.
מתישהו בשלבי חייכם תזדקקו לשירותינו, בין אם זה בבדיקה אודות ילדיכם בגיל ההתבגרות, בדיקת מטפלת ששוכרים להורים המבוגרים, בדיקת מטפלת ששוכרים לילדים הקטנים, אם משכירים בית ורוצים לבדוק אודות השוכרים, בדיקות חתן או כלה עתידיים שמריחים קצת מוזר.
בפן העסקי ישנן חקירות אודות לקוחות חדשים איתם מתחילים לעבוד, אודות מתחרים, חקירות על כאלה שחייבים כספים, בדיקות עובדים, ריגול תעשייתי, בדיקות אמיתות נתונים ועוד ועוד ועוד.
כל אינפורמציה שתרצו לדעת על מישהו פרטי או עסקי, אנחנו פה לשירותכם.
אז אם שמעתם פעם על חוקר שעשה עבודה טובה, תשמרו את המספר שלו בזיכרון כי בטוח שתזדקקו לו בשלב כזה או אחר בחייכם.

סגור לתגובות.

Call Now Button דילוג לתוכן