טוב חבר קרוב מאח שוטה / גילוי נאות חקירות

נכון שהאידיאל הוא אח קרוב שהוא גם חבר הכי טוב בעולם אבל לפעמים המציאות היא קצת אחרת.
שי הוא בחור רווק בן ארבעים לערך, רווק די מבוקש הייתי אומר, מתגורר בדירת יוקרה במרכז הארץ ומנהל רמת חיים טובה מאוד ואף ראוותנית למדי.
שי הוא מסוג האנשים שכשהוא רוצה משהו הוא חייב להשיג אותו ולא חשוב מי או מה עומד בדרך, ברגע שיש לו מטרה הוא שואף אליה בכל הכוח.
אחיו ברק הוא קצת שונה ממנו. הוא מעדיף את סגנון החיים השקט והצנוע יותר, בסגנון "חייה ותן לחיות", לא צעקן ולא ראוותן יותר מידי.
ברק בשנות השלושים המאוחרות לחייו, הוא נשוי ואב לשני בנים קטנים. ברק הוא גם עורך דין במקצועו, אחד שהולך לו לא רע בכלל ומתעסק בתחום הפלילי בעיקר.
הקשר בין שני האחים הוא קשר די טוב, שידע עליות ומורדות במהלך חייהם. אבל בעיקר הם חברים די טובים, בעבר נהגו לבלות ביחד ואפילו עד לא מזמן נהגו האחים להיפגש אחת לשבוע או שבועיים.
ברק התקשר אליי בשעות הערב המאוחרות וביקש להיפגש באופן דחוף במשרד או בבית קפה, רצוי כזה שלא יושבים בו הרבה אנשים. הוא זקוק נואשות לשירותיו של חוקר פרטי, לדבריו.
קבענו להיפגש במקום ניטראלי, בבית קפה שאני יודע שאם יש שם יותר משני אנשים זה בגדר נס כלכלי לבעל המקום…
ברק הציג עצמו ובמה הוא מתעסק, לאחרונה, הוא סיפר כי ניהל תיק במסגרת עבודתו כנגד משפחת פשע ידועה מהדרום, התיק עדיין לא נסגר אך הוא חושש מאוד מאוד כי מותקנים אצלו בבית וברכב האזנות או מצלמות וידאו נסתרות אשר אותה משפחת פשע ככל הנראה שתלה.
שאלתי אם מישהו נכנס לביתם אשר הציג עצמו כבעל מקצוע כזה או אחר או שלאחרונה חשדו בפריצה. ברק השיב כי לא היה שום דבר כזה אך ציין כי לא בעיה להיכנס לביתם הממוקם בקומה השלישית, להתקין מצלמות או האזנות ולצאת. שאלתי אם הם נעדרו תקופה של מספר ימים או יותר מהבית וברק השיב שהם היו בחו"ל כל המשפחה למשך שלושה שבועות לא מזמן.
הצעתי לברק לבצע במיידית בדיקת האזנות ברכבו ובביתו, בדיקה כזו שתגלה גם מצלמות וידאו, ציטוטים לטלפון או האזנות מותקנות בביתם.
למחרת בשעות הלילה הגעתי לביתו של ברק ביחד עם חוקר שלנו המתמחה בבדיקות מהסוג הזה והתחלנו בביצוע הבדיקה שאורכת שעתיים בערך.
חשוב לציין שברק לא רצה להלחיץ את אשתו שכבר עברה מספר מקרי הטרדה בעבר ע"י אויביהם של לקוחותיו ולכן העדיף לא לשתף אותה בבדיקה ולא בחשד ההאזנות. ברק דאג שהבדיקה תתבצע שהיא לא תהיה בבית ושהילדים לא ירגישו בכלום.
בתום הבדיקה אמרתי לברק שחשדותיו לא היו לשווא. בבדיקה התגלו שתי מצלמות וידאו סמויות בכניסה לביתם, ציוד האזנה בתוך רכבו הפרטי והאזנה אחת בשטח הסלון שבביתו.
על קווי הטלפון לא נתגלו האזנות כלשהן.
ברק היה מופתע מאוד ולא ידע כל כך איך להתמודד עם המידע הזה שהרי מישהו נכנס לביתו שלו והטמין לו את הציוד הזה וכיצד הוא יספר לאשתו האהובה על המתרחש ואיך היא תחייה עם הידיעה הזו שהיא לא בטוחה בביתה שלה?!
שיתפתי את ברק בחששותיי שיש כאן משהו שהוא מאוד מוזר. ציוד הוידאו שהותקן בביתם הוא ציוד הדורש טיפול לטעינת המצלמות וגם ריקון מחדש של החומר בכל שבוע ימים לערך.
אמרתי לברק שמי שהתקין את הציוד חייב לבקר בביתו שוב ושוב מידי שבוע.
ברק היה מופתע ויחד עם זאת חששו התגבר, עכשיו הוא צריך לחיות עם הידיעה שכל שלושה ימים מגיע איזה פושע לביתו?
הצעתי לברק להתקין מצלמות משלנו בביתם אשר הן יזהו את מי שמגיע לטפל במצלמות המותקנות וכך נוכל לדעת מה מתרחש בביתו.
יצאנו לדרך, התקנו למחרת בבוקר, כשכולם היו בעבודה, מצלמות לעבר המצלמות שכבר מותקנות ולעבר צילום האודיו המותקן בסלון ועכשיו כל שנותר הוא לחכות לפושע הגדול שיבוא ויטפל בציוד שלו.
כעבור שבוע וחצי אספנו את החומרים שלנו ובסקרנות רבה התחלנו לצפות בחומר. כעבור יומיים שהציוד שלנו הותקן בביתו של ברק, נראתה אשתו האהובה לוקחת כיסא, עולה לכיוון המצלמות המותקנות ומתחילה לטפל בהן במקצועיות רבה! הופתענו מאוד…. ווה ווה כמה שהופתענו… לא ידענו באם לחיוב או לשלילה, רצינו לחשוב שהינה איזה יופי, אשתו של ברק דואגת לו מכל וכל ולקחה יוזמה להגן על ביתה. אבל יש עוד צדדים לא כל כך חיוביים למקרה כזה.
רציתי לשתף את ברק וקראתי לו למשרדי, הראיתי לו את החומרים, הוא ראה וחשב, חשב וראה, שפשף את פניו וכך אמר: "אני רוצה להזמין מעקבים אחרי אשתי האהובה" (שנראית מצוין דרך אגב). מזה זמן רב הוא חושד בה שהיא בוגדת בו עם לא אחר מאשר אחיו שי, זה הרעיון היחיד שעולה לו לראש, שהיא התקינה את המצלמות למטרה אחת ויחידה, לדעת מתי הוא בבית ומתי הוא יוצא. כל עוד הוא נמצא בבית אין לה ולשי ממה לחשוש והם היו בטוחים במעשיהם.
אשתו האהובה של ברק יכולה לצפות מהאייפון שלה על המתרחש בבית וכך היא נהנית לה מכל העולמות…ובראש שקט…
ברק הסביר שכשהוא הכיר את אשתו היו הוא ואחיו בפאב תל אביבי, שם התחיל אחיו שי עם אפרת, שי מאוד רצה אותה והיא דחתה אותו וכעבור כשבועיים אמרה לו שהיא רוצה את אחיו ברק ולא אותו.
שי הכובש וחדור המטרה לא יכל להשלים עם התבוסה כנראה ותמיד ניסה לכבוש אותה ולמצוא חן בעיניה, גם לאחר נישואיה לברק.
"במרוצת השנים כנראה שהפכתי למשעמם יותר" אמר ברק, "לעומת אחי שהוא טיפוס ססגוני יותר ומן מגנט המושך אליו בנות".
בשלב הזה לברק לא היה ספק כי אשתו בוגדת בו עם אחיו, עד עכשיו הוא סירב להאמין ולהתמודד עם זה.
"המעקב נועד רק לשם הוכחה לגירושין, שיהיה לי יותר קל" אמר ברק.
כעבור מספר ימים נראתה אפרת באמת נפגשת עם אחיו שי, השניים בילו בדירתו של שי שעות ארוכות והדבר חזר על עצמו מידי כמה ימים. אפרת הייתה מתרצת את יציאותיה לחוגים, מפגש עם חברות וכדומה.
בימים בהם נפגשה אפרת עם שי היא תמיד דאגה לטפל במצלמות המותקנות בביתה על מנת לעקוב אחרי ברק באם הוא חושד ומה מעשיו בבית. במידה והיה יוצא מהבית ונוסע ברכב מייד הייתה יודעת על כך באמצעות המערכות המותקנות.
נציין כי השמות וחלק מהפרטים שונו על מנת לא לחשוף את זהותם של מזמיני החקירה והנחקרים.

סגור לתגובות.

Call Now Button דילוג לתוכן