מטאור בנפילה / גילוי נאות חקירות

וואי וואי איזו מצליחנית!
היא הייתה אשת מקצוע אדירה, ידעה בכל דבר מה לייעץ, מה נכון, איך לבצע את העבודה ועם איזה אנשי מקצוע הכי כדאי לעבוד.
אנשים שמעו לה, הלכו אחריה, ההצלחה שלה הייתה מדבקת.
רק חיסרון אחד היה לה, היא לא ידעה לנהל טוב את העסק, הייתה חסרת ביטחון, לא ידעה לתרגם את הדברים לכסף.
אחרי מספר רב של אימונים עסקיים היא החליטה שאין ברירה, היא תכניס שותף, הוא יהיה בצד הניהולי והיא בצד המקצועי וכך היא תוכל להמשיך את העשייה שלה בראש שקט, אבל הפעם היא גם תוכל לראות מזה סוף סוף קצת כסף.
האיש שבחרה להיות שותף הוא מישהו מוכר, גם הוא מוערך, חד כתער, הוא קיבל את ההצעה, נכנס לעניינים, היה נראה בהתחלה שהם ממש כלים שלובים.
כשיש שותפים והעבודה דופקת מתחילים לראות גם את הכסף, היא ראתה כסף יותר מבעבר, עברה תקופה של שנה בערך, הברנש השותף העלה את רמת חייו בצורה ניכרת, אך השיא היה שמועה אחת קטנה… אחד מקבלני המשנה בא והזהיר אותה שהשותף שלה ביקש ממנו לבצע עבודה קטנה שלא במסגרת החברה, ״רק תפקחי עין״ אמר הקבלן, ״אם אתם שותפים, את צריכה לדעת מהכל, ואין כזה דבר עבודה מהצד…״
עברו עוד שמונה חודשים, ההרגשה בחברה כבר לא היתה טובה, היא הרגישה שהיא עובדת סביב השעון ואילו השותף נהנתן יותר, לוקח הרבה יותר חופשות והיה נראה שהוא הולך ומתעשר הרבה יותר ממנה…
והינה הגיע עוד מישהו שעובד איתה כבר שנים, הוא האיר את עיניה לכך שהשותף שלה עושה עסקאות שלא במסגרת החברה שלהם, ומי שעושה את העסקאות הללו מולו זוכה גם להנחה לא רעה בכלל.
יצאנו לחקירה, ביצענו מעקבים אחריו, ראינו בדיוק מה סדר יומו, עם מי הוא נפגש, לאיזה עסקים הוא נכנס…
כעבור כשבוע ביצענו חקירות סמויות באותם עסקים שאליהם הוא נכנס, בעקבות החקירות הסמויות ביקשנו קשר ישיר לשותף, שמולו אנו רוצים לעבוד.
הגענו לבצע עסקה מול השותף, ללא שום בושה הוא בכלל לא מכניס את העסקה שלנו לשותפות, הוא ישר מנתב אותה תחת עסק אחר, עוסק מורשה על שם אשתו. כך יוצא שהעסקה בכלל לא נכנסת למעגל העסקאות של החברה המשותפת, עכשיו לך תעריך כמה עסקאות כאלה הוא גנב ומה גודל הנזק שהוא גרם ללקוחה המטאורית שלי…
רוחה  נשברה, היא חוותה בגידה קשה, היא נכנסה לתקופה לא פשוטה עד שהצליחה לקום נפשית מהמכה…
לימים המטאורית קמה על הרגליים, היא זכתה במשפט בפיצוי של סכום מאוד מכובד, הדבר הכי חשוב הוא שמכל הסיפור הזה היא למדה על בשרה איך לנהל לבד את החברה ולהיות אשת עסקים שגם מרוויחה.

WWW.GNAOT.COM

סגור לתגובות.

Call Now Button דילוג לתוכן