מטפלת קצת מטורללת / גילוי נאות חקירות

מי מאיתנו לא נזקק לשירותיהם של אנשי מקצוע שונים ולא מרגיש שקצת מרמים אותו פה ושם?
בדרך כלל כשמעלים נושא כזה ישר עולה סיטואציית המוסך הקלאסית, אתה שם את האוטו שלך ויכולים להגיד לך מה שרוצים במוסך ואתה לא מבין כלום, בסופו של יום כשאתה בא לשלם, אתה מרגיש כמובן שעבדו עליך קצת פה ושם.
יש עוד אינספור מקרים דומים כדוגמת חנויות שונות, חשמלאים, בעלי מקצוע כאלה ואחרים שנדיר שנוכל לסמוך עליהם בעצימת עיניים.
דניאל היה בטוח שלו אין את הבעיה הזו במקרה שלו.
הוא העסיק מטפלת שטיפלה בבנו הגדול שהיום הוא בן חמש וכיום היא מטפלת בדור הצעיר יותר, בנו השני של דניאל בן כשנה.
דניאל הוא רואה חשבון במקצועו, מתגורר באזור השרון בשכונה די חדשה, הוא נשוי לאריאלה ואב לשני בנים.
כשבנו הקטן הגיע לגיל חמישה חודשים לערך לא היה ספק לגבי מי שיטפל בו, עדנה היא המטפלת של בנם הגדול והיא הייתה מצוינת לדעתם ואף העבירו המלצות עליה והיא זו שתשמור גם על הבן הקטן. דניאל הגדיל לעשות ושריין את תחילת העסקתה מספר חודשים מראש.
במסגרת העסקתה אמורה עדנה המטפלת גם לשחק עם הילד, להתאמן איתו בנושאי זחילה, התפתחות וכדומה.
כשדניאל פנה אליי הוא אמר כי הוא רק רוצה להסיר חשש מליבו.
בזמן האחרון.., כך הוא התחיל את סיפורו, פנו אליו מספר שכנים שגרים בשכונתו ואמרו כי המטפלת נוהגת באגרסיביות עם בנו הקטן כאשר הם נמצאים במתחם גן המשחקים של השכונה עם שאר הילדים.
דניאל ואשתו חשבו לעצמם ואף אמרו זאת לשכנים ש"הלשינו" על המטפלת כי קצת אגרסיביות וקשיחות מידי פעם זה דבר נורמאלי לדעתם וכי זה לא משהו שהם דואגים בגללו.
השכנים ומטפלות אחרות המשיכו להעיר לבני הזוג שמשהו לא בסדר בהתנהלות של עדנה ואף רמזו בעדינות כי האגרסיביות והקשיחות של עדנה קצת מוגזמות.
בני הזוג ניסו לדובב קצת את בנם הגדול וזה חזר ואמר כי הוא לא אוהב את עדנה וכי הוא מחייך אליה ומסכים שהיא תוציא אותו מהגן בצהריי היום כדי שהוריו יהיו מרוצים כי הרי הוא רואה את היחס החם שלהם אליה.
פה כבר המנורה שמעל לראשם של דניאל ואריאלה לא רק שדלקה אלא גם האזעקה הופעלה.
דניאל כמובן ציין כי הוא רוצה לחסוך בינתיים התקנת מצלמות נסתרות (כיאה לרואה חשבון מחושב) וכי הוא רוצה שנבקר במתחם גן המשחקים שליד ביתו בשעות שהמטפלת מוציאה את בנו הקטן ונראה מה קורה שם.
כרצונך אמרתי, על אף שהמלצתי בחום להתקין את המצלמות בד בבד עם עבודת השטח, כך מסיימים הכל בפרק זמן אחד ולא נותנים לילד הקטן להישאר עוד יום אחד עם גריזלדה המכשפה במקרה שהחששות יתאמתו.
התחלנו את יום המעקב אחר עדנה, גייסנו לביצוע המשימה את ביתי הקטנה שתלמד את רזי המקצוע (גם היא הייתה בת מספר חודשים בעת ביצוע העבודה) והמתנו לעדנה ולבן הקטן.
בשעה 10:00 בבוקר לערך נראו כל מטפלות המתחם מגיעות עם עגלות הילדים, נפגשות ומתחילות לשוחח ביניהן. עדנה שלנו לא מתערבבת עם כולן, היא יושבת במקום קצת מרוחק ומשחקת עם התינוק הקטן. כעבור מספר דקות מגיעה חברה שלה, גם היא מטפלת והשתיים משוחחות ביניהן.
כעבור כמה דקות השתיים עוברות ביחד עם הילדים הקטנים לגינה אחרת, אחורית ומבודדת.
החוקרת ממשרדינו חברה אליהן בגינה המבודדת והתחילה לשוחח עימן, שיחות תינוקות, הרי שגם לה יש תינוקת לידה.
במהלך השיחה אמרו עדנה וחברתה כי הן מסוכסכות עם כל המטפלות הצבועות שבגינה הגדולה ועל כן הן יושבות בגינה המבודדת.
לאחר לכתה של החוקרת, הבחנו כי עדנה בקושי שמה לב לבן הקטן של דניאל אשר זוחל לו על ארבע במתחם הגינה ובטח שלא מפעילה אותו.
ההפעלה היחידה שביצעה עדנה היה עישון סיגריות בשרשרת ביחד עם חברתה.
מה קרה שהילד הקטן חרג מגבולות הגינה?
הגברת עדנה כמה ממקומה, צועדת לכיוונו של התינוק הקטן בצעדים נמהרים, כשהוא הולך לו על ארבע היא מרימה אותו מחולצתו כשהוא תלוי כחצי מטר מעל הרצפה ומניחה אותו במתחם המשחקים שלידה, אחזה אותו כמנוף מרים מכונית רק שהיא הרימה אותו כך מחולצתו.
כאב לילדה קטנה, לראות מחזה כזה לא היה נעים במיוחד.
בהמשך המעקב נראתה עדנה חוזרת על המעשה מספר פעמים, לשחק עם הילד היא ממש לא שיחקה וכשהתינוק בכה וביקש בבכיו שהיא תרים אותו, היא בחרה להתעלם ולהמשיך לשוחח.
גם המטפלת השנייה היא לא מטפלת השנה, גם היא נוקטת באותה השיטה ואף נראתה מפליקה לילד הקטן בו טיפלה בידו ובישבנו. עליה כמובן שדיווחנו למעסיקיה עם סרטים מצורפים.
בשעה 12:30 לערך הגיעה גברת עדנה ביחד עם הבן הקטן לגן של הבן הגדול ואספה אותו משם.
אף פעם לא ראיתי ילד שכל כך לא שמח שבאים לקחת אותו מהגן, לא חיוכים ובטח שלא חיבוקים.
במהלך היומיים הבאים שעקבנו אחר עדנה המעשים חזרו על עצמם, במהלכם היא נראתה אגרסיבית יותר ואגרסיבית פחות, אבל אגרסיבית.
בשלב זה דניאל ביקש שנתקין מצלמות בביתו ושנתמקד בשטח הפרוזדור הגדול, שם מרוכזים משחקיו של התינוק. אמרתי לדניאל שבמקרה הזה אנחנו פשוט נכסה את כל הבית בשטח הצילום ויהי מה, בשום אופן לא נשאיר שטח לא מכוסה.
ביום המחרת הגיעה עדנה לעבודתה כהרגלה, במהלך השהייה בבית אין שום מגע בינה לבין התינוק, המגע היחיד הוא שהתינוק בוחר לצאת ממתחם המשחקים לכיוון הסלון או החדרים, עדנה כמה ממקום מושבה במטבח וחושבת לעצמה איך מעיז התינוק הזה להפריע לה באמצע קריאת העיתון או הצפייה בתכנית הטלוויזיה, מרימה אותו בצורה הרבה יותר אגרסיבית ממה שראינו בגינה ומידי פעם גם מרימה את הקול, ומחזירה אותו למקום בו הוא אמור להיות.
כשהתינוק המסכן בכה מאיזושהי סיבה היא בחרה לנער ולטלטל אותו על מנת להבין למה הוא בוכה.
כשהילד הגדול מגיע לבית עם עדנה, הוא לא עוצר אפילו לשנייה בשטח הבית, הוא מגיע ישר לחדר השינה שלו והולך לישון צהריים.
דניאל סיפר שעדנה תמיד אומרת שהם משחקים ביחד לפחות שעה וחצי עד שהוא הולך לישון ושהם עושים כייף חיים.
כשהראיתי לדניאל את הסרטים של שלושת ימי הטיפול הן בבית והן בחוץ הוא ביקש בכל לשון של בקשה לא להראות אותם לאשתו אריאלה. עם קבלת החומר הוא פיטר את עדנה במיידית ומתחיל בהליכים משפטיים כנגדה.
דניאל לקח שבוע חופש מעבודתו ופינה את הזמן לבילוי עם משפחתו הקטנה, שכן, הוא הרגיש צורך להיות ולחבק אותם חזק במשך שבוע שלם כדבריו ובמיוחד לפצות את בנו הגדול יותר שהם בחרו לא להתייחס לדברים שאמר כנגד המטפלת המרשעת.
נציין כי השמות וחלק מהפרטים שונו על מנת לא לחשוף את זהותם של מזמיני החקירה והנחקרים.

סגור לתגובות.

Call Now Button דילוג לתוכן