נא לבגוד אחד אחד / גילוי נאות חקירות

מה נשתנה הפסח הזה מכל השנים? 
איזו יצירתיות ואיזו נחישות, למען האמת היא שריינה כבר ביצוע מעקב לימי חול המועד, היא ידעה שמשהו קורה בינו לבין חברתו לעבודה, הוא הסתמס איתה רבות לפני ערב החג. עד השעות הקטנות הם היו מחוברים בוואטסאפ, הם לא יכלו להיפגש בגלל הלחץ שלפני החג. 
אז בערב החג הוא הגיע ממורמר להוריה, התעצבן על כל דבר ובעיקר עליה, ואז הגיע סוג של פיצוץ. לילה קודם היא אמרה לי כבר לשריין משהו לליל הסדר, היא אמרה שהוא נראה לחוץ ומנסה למצוא לו איזה חלון הזדמנויות לפגוש אותה ככל הנראה… אישה אומרת אישה יודעת אין ספק. 
אז הם סיימנו לקרוא בהגדה, הוא ישב מבודד על הספה בצד, בסופו של דבר אמר לה נתראה בבית ועזב. ירד למטה, לקח מונית, שלושה רחובות משם ירד מהמונית ומיד אסף אותו רכב ובו בחורה. 
כייף לנסוע בעשר בלילה בליל הסדר, הכבישים ריקים ורק אליהו הנביא ואנחנו מחפשים דברים. 
הגענו לחוף הים, הם התפרקו אחד בזרועות השנייה. 
בשעה שהלקוחה שתתה כוס שביעית הזוג ברכב הגיעו בביצועם כבר לחד גדיא.

הזוג השני שחגג גם כן את חג הפסח, בני 50 בקירוב, היא אירחה לליל הסדר את כל המשפחה המורחבת, בעיקר את הצד שלו. היא לא יכלה יותר, הרגישה חנוקה, ולכן בחול המועד הכריזה שהיא חייבת חופשה! מה הבעיה, אמר בעלה החביב, אני מיד מארגן לנו מלון בתל אביב. 
לא לא, השיבה האישה, אני רוצה חופשה לבד, אני נוסעת רק עם דיקלה חברתי ולא איתך. 
כשבעלה הגיע אליי לפגישה הוא אמר שהוא יודע שזה נשמע מפגר, אבל הוא מרגיש שיש מישהו אחר, היא התחילה לעשות ספורט בלילות ונעדרת מהבית שעות בכל פעם, שכנה אמרה לו שהיא ראתה אותה משוחחת עם גבר על ספסל ליד הפארק, הטלפון צמוד אליה ופתאום היא שמה קוד! מה לה ולזה?! שאל הבעל המודאג. 
היא אמרה שחברתה הזמינה להן מלון בים המלח לשישי שבת, השחזנו מצלמות, שייפנו עדשות והיינו מוכנים ליום שישי. 
שישי בבוקר, נסעה במונית, הגיעה לשדה דוב, הלוח מראה טיסות קרובות לאילת, מיד מעירים את החוקר האילתי היקר שלנו שיתכונן, מגיעים לאילת, לוקחת מונית, מגיעה למלון אורכידאה, הולכת ישירות לחדר אפילו בלי לעצור בקבלה, נכנסת לחדר, נערכים בהתאם עם כל מה שנדרש, ממתינים, ממתינים, ממתינים…, מגיעה ארוחה לחדר בשעה ארבע לערך, גבר פותח את הדלת, ממשיכים להמתין… 
בשעה חצות וחצי הגבר יוצא מהחדר בהליכה מהירה ויוצא מהמלון, תופס מונית ומתיישב בה, כעבור חמש דקות גם היא יוצאת בהליכה מהירה ומצטרפת אליו למונית.
השניים הלכו לבר יחסית רגוע באילת, נפגשו עם עוד זוג שהמתין להם, נזהרו מאוד שלא לגעת אחד בשנייה, היא ישבה ליד החברה שפגשו שם ולא לידו, בשעה שלוש וחצי לפנות בוקר הם חזרו למלון, הפעם פחות זהירים, הולכים ומצחקקים, התחבקו קלות, נגעו אחד בשנייה ורגע לפני שנכנסו לחדר הבחור טפח לה בישבנה. 
תם ונשלם תיק חקירה, חוזרים למימונה במרכז.
www.gnaot.com

סגור לתגובות.

Call Now Button דילוג לתוכן