קרקר נגד קרקר / גילוי נאות חקירות

רונן הוא בחור בן 35 לערך, פרוד מאשתו ואב גאה לשני ילדים.
הפרוד הוא הדגש בעניין, אשתו של רונן (ריקי) עזבה את הבית ועברה להתגורר ביחד עם שני ילדיהם בבית אימה. רונן חזר גם הוא לבית הוריו והדירה בה התגוררו בשכירות חזרה לבעליה.
בהליכי גירושין בדרך כלל הדברים לא הולכים כל כך יפה וחלק, שכן, קיימים הרבה מאוד מחלוקות על רכוש, על סידור ביקור הילדים, דמי מזונות ומה לא – קרקר נגד קרקר.
בזמן פגישתנו רונן אמר כי הליכי הגירושין נעשו מאוד מכוערים, אשתו לא נותנת לו לראות את ילדיו, החלה לטעון ברבנות כי הוא מכה אותה, גנב חלק מרכושם המשותף ועוד כמה דברים שבני זוג אוהבים עושים בדרך כלל.
הפער בין בני הזוג הלך וגדל ואת כדור השלג הזה לא ניתן היה לעצור. מדהים לראות איך
בהליכי גירושין הצדדים רק הולכים ומתרחקים ועיקר עיסוקם הוא הרס בן או בת הזוג שמנגד. הרי רק לפני כמה שנים ריחפו מעליכם לבבות באויר…
רונן הוסיף ואמר כי ריקי דורשת ממנו בנוסף מזונות אישה משום שאינה עובדת ועוד השתתפות בשכר דירה בדירה חדשה אליה היא עברה להתגורר בזמן האחרון.
עוד צעד מאוד נפוץ בקרב המתגרשים למיניהם במסגרת הרס הצד השני והכל (אם יורשה לי לציין) בהשפעת מכרים וקרובים ש"עוזרים" לצדדים הנפרדים.
אז מה בעצם רוצה רונן ולמה פנה לחוקר פרטי?
רונן אמר לי כי הוא יודע שריקי יוצאת עם מישהו עוד מהימים בהם גרו יחד ויחסיהם כבר היו במצב לא טוב, עכשיו הוא רוצה פשוט להוכיח כי לריקי יש חבר לחיים ושהיא עדיין מתגוררת עם הילדים בבית הוריה, מה שיכול לעזור לו מאוד בדיונים בבית הדין.
אז עכשיו אחרי שהמטרה מובנת לי, אני שואל את רונן באם ידוע לו סדר יומה של ריקי ובאיזה שעות היא נפגשת בדרך כלל עם החבר החדש על מנת לחסוך לו בשעות מעקב ובעלויות.
רונן לא ידע כל כך להגיד לי, הוא ניסה לדלות מידע מהילדים, מתי אמא יוצאת, מתי היא חוזרת, אבל תשובה ברורה לא התקבלה. הילדים אף הונחו לומר לרונן כי הם מתגוררים בדירה חדשה בבניין צמוד לבית של סבא וסבתא שלהם.
החלטנו להתחיל במעקבים בשעות אחר הצהריים מבית הוריה של ריקי ולראות איך זה מתפתח משם.
ביום הראשון בו מיקמנו תצפית של ארבע שעות, לא קרה דבר, ראינו את הילדים, ראינו את האמא של ריקי, אבל אותה לא ראינו בכלל.
מה שראינו בנוסף זה מספר שכנים נכנסים ויוצאים, חלקם גברים חלקם נשים, שום דבר שתפס את עינינו.
ביום השני למעקב, גם הוא התחיל בשעות אחר הצהריים, שוב אותו הדבר, בין הגברים שנכנסו לבניין ראינו את אותו הבחור שנכנס גם אתמול, בעל טנדר של חברת ספורט גדולה, הוא הסתכל לעברנו ממושכות אבל לא ייחסנו לו כל חשיבות, חשבנו שזה שכן שראה אותנו גם אתמול ולכן זה קצת עורר את חושיו, מה גם שבארצנו האירופאית לא כולם אנשים ישרים ונאורים וחלקם חושבים שמדובר במשהו שהם לא עשו בסדר רחמנא לצלן.
גם באותו היום לא ראינו את ריקי.
ביום השלישי הגענו מהבוקר למעקב, הסתתרנו היטב בתצפית לעבר בית הוריה של ריקי, חיכינו וחיכינו וריקי לא יוצאת. בשעות הערב הגיע חברינו עם רכב חברת הספורט שלו, החנה את רכבו והחל ממש לחפש אותנו בשכונת המגורים.
מי שמחפש בסוף מוצא…. אחרי שראה היכן אנו מסתתרים ובא על סיפוקו, נכנס לבניין ועלה לביתו.
עכשיו נשאלה השאלה האם מדובר בסתם מטרידן, באחד שמפחד שמא עוקבים אחריו או במישהו ממשפחתה של ריקי?
שאלנו את רונן והוא אמר שלריקי אין אחים ואביה מאוד מבוגר כך שזה לא יכול להיות מישהו ממשפחתה.
עברה בי המחשבה אם יכול להיות שחבר שלה גר אצלה או שבא מידי ערב לבית הוריה ויוצא ממש מאוחר בלילה? לא…. מיד שללנו את האפשרות, לא יכול להיות שהיא תביא מישהו הביתה בשלב קריטי כזה של משפטים ותהרוס את כל מה שבנתה.
הקדשנו עוד יומיים למעקב, בינתיים רונן אומר שריקי באופן מאוד מוזר נהייתה אליו קצת נחמדה ורגועה, בשני ימי המעקב האלה שוב לא היו תוצאות, הבחור חיפש ומצא אותנו, וריקי לא הראתה את פרצופה ברחוב.
שוחחתי עם רונן ומסרתי לו שזה לא הגיוני בעליל, הוא מבחינתו אמר שאם היא הייתה יודעת שיש אחריה מעקבים היא הייתה ישר חוגגת על העניין ומתעמתת איתו איך הוא מוציא כל כך הרבה כסף על מעקבים מה שיכול היה לתת לה, כך שלדעתו היא לא יודעת על המעקב.
אני אמרתי שלדעתי היא יודעת גם יודעת וכי להמשיך לעקוב מבית הוריה כבר לא לעניין לגמרי.
ביקשתי שייתן לי יומיים לחשוב על דרך ואחזור אליו עם תשובה.
עלה לי רעיון איך להוציא את ריקי מהבית. אם מוחמד לא בא אל ההר – ההר יבוא אל מוחמד…
התקשרתי לבית הוריה בשעות אחר הצהריים שבהן ידעתי שהיא תהיה בבית והצגתי את עצמי כשדרן רדיו מתחנת "קול השפלה והסביבה" (כמובן שאין תחנה כזו…). "שלום לך גברתי" אמרתי, "כאן תומר מקול השפלה והסביבה, תעני נכונה על שלוש שאלות טריוויה ותזכי בארוחת ערב זוגית מפנקת במסעדה יוקרתית" כמובן שברקע הכנתי מוזיקה ורעשים של רדיו בעזרת חוקריי המצוינים, ריקי התלהבה לעלות לשידור כמובן, לאחר מספר שאלות היכרות כמו היכן גרה ומה עושה בחיים, ענתה נכונה על שלוש שאלות קלות (כמעט פספסה אחת) ואז "כן….כל הכבוד לך ריקי!! הרי לך זוג כרטיסים לך ולבן זוגך שיחיה, אני מעביר אותך להפקה ושם תקבלי את כל הפרטים".
ב"הפקה" של התכנית החוקרת הזמינה אותה למסעדה באזור המרכז לשעה תשע בערב, דאגנו שהמסעדה תהיה כזו שיש לה ויטרינה אחת גדולה, את המקומות של ריקי ובן זוגה ביקשנו במסעדה שישמרו הכי קרוב לחלון, על הארוחה כמובן ששילמנו מראש בשם רדיו "קול השפלה" ועכשיו נשאר רק לשבת ולקוות שיגיעו.
בעודנו מהמרים אם יגיעו או לא, קצת לפני תשע נראתה ריקי במיטב מחלצותיה ותאמינו או לא, בן זוגה הוא כמובן הסקרן המטרידן מהבניין.
לא רק שיש לה חבר, הוא גם מתגורר איתה בבית הוריה…
לנו מה שנשאר זה רק לצלם את בני הזוג, אוכלים, אוהבים ומידי פעם מתנשקים.
חשבתי לעצמי בטח איזה בדיקות הם עשו בדרך עד המסעדה לראות אם עוקבים אחריהם…
עם סיום הארוחה כבר חיכה להם צוות בבית הוריה של ריקי, כאלה שהחבר המטרידן לא הכיר ולא ראה, הסתתרו היטב וכל מה שנשאר זה לצלם אותם עולים יחדיו לבית הוריה ואף אחד לא יוצא משם עד הבוקר.
רונן קיבל את התוצאות ואת המידע שהחבר של ריקי נראה נכנס לבניין מידי יום ועד שעות הלילה המאוחרות לא נראה יוצא ממנו.
את מזונות האישה ריקי לא קיבלה, יש לה כבר מפרנס אחד בבית. לגבי שאר הדברים, הם עדיין בהליכים…
נציין כי השמות וחלק מהפרטים שונו על מנת לא לחשוף את זהותם של מזמיני החקירה והנחקרים.

סגור לתגובות.

Call Now Button דילוג לתוכן