רגע לפני שהוא נפל בהשקעה / גילוי נאות חקירות

איש יקר שחשב לקנות סופרמרקט פעיל באזור המרכז, המחיר היה קצת גבוה אבל המיקום מעולה, לא היו מתחרים באזור, המחיר כלל את כל הציוד.
הצהרת המוכר הייתה שהעסק רווחי ביותר, עסקה משתלמת, מה גם שהמוכר הראה לקונה את הניירת של העסק והמספרים מדברים בעד עצמם, איפה יש פה לטעות?? שאל הלקוח המתלהב להסתער על העסקה (אך אחרי כמה טעויות שביצע בעבר הוא לא יעשה צעד בלי חקירה).
יצאנו לדרך עם החקירה שלנו, מצאנו שאותו מוכר מפעיל במקביל 3 עסקים שונים, ביצענו קניות בשלושת החנויות וראינו ששלושתן מדווחות על אותו עוסק מורשה, יען כי מחזור ההכנסות משותף לשלושת העסקים יחד.
תוסיפו על זה תצפיות שביצענו לעבר בית העסק בשעות שאמורות להיות שעות העומס, אך התנועה במקום נראתה דלילה ביותר…
הדבר האחרון שעשינו ליתר ביטחון לפני ששוללים את העסקה, חוקרת שלנו הגיעה עם בתה לגינה השכונתית, התערבבה עם מספר הורים, סיפרה שהיא חדשה בשכונה והיכן הכי כדאי לבצע קניות קטנות כאלה כמו ״השלמות״… ההורים בגינה ללא כל היסוס סיפרו שבמכולת השכונתית תפסו אותו מספר פעמים מרמה במחירים, בכמויות ובמשקלים לכן מה שבטוח זה לא לרכוש ממנו… משמע שבנוסף לכל לעסק יש שם רע…
אז נכון שיש להקשיב לאינטואיציה החייתית והמטורפת שלכם בכל עסקה שתבצעו, אבל עשו טובה, לצד זה תערבו גם חוקר פרטי שישקיט את לבכם.

סגור לתגובות.

Call Now Button דילוג לתוכן